Skoro sam upoznala jednog momka. Veoma je fin, pristojan…




Skoro sam upoznala jednog momka. Veoma je fin, pristojan,kulturan i veoma lijep i zgodan,ali i veliki zenskaros. Druzili smo se vidjali skoro svaki dan i postao mi je drag, al kao prijatelj. Zezali







smo se znao je da me nasmije i razveseli, Znao je naci onu pravu rijec za moju tugu… nakon par mjeseci naseg druzenja petao me je da budemo skupa, i ja sam ga odbila jer ne bih mogla izdrzati sa njim dugo, jer je veliki zenskaros,a ja sam malo ljubomorna..ta veza nije imala buducnosti..Objasnila sam mu sve i zamolila da ostanemo prijatelji kao prije,,da sve ovo zaboravimo sto me je pitao…On je govorio kako mu je stalo do mene ali bila sam ubjedjena da nije. Njegova najduza veza bila je 1

mjesec,,to mi ne treba..zbog tog mog odgovora on mene iizbjegava poceo se druzit sa mojim drugaricama i sa drugim dijevojkama ide na kafu… razocarao me je….

Nema komentara:

Objavi komentar