E ovako ukratko : u curu sam zaljubljen vise od dvije godine…





E ovako ukratko : u curu sam zaljubljen vise od dvije godine , znaci bas bas bas bukvalno zaljubljen ,( nisam imao muda da joj kazem to tad mislio sam da ce skontat sama ) ona je u meduvremenu se zaljubilja u moj dobro prijatelja i bili su skupa ali su im njeni branili vezu ( posto je njen otac bio ozenjen za njegovu tetku prije dosta godina ) i branili su im vezu , ona je prekinula sa njim prije




mozda 2 mjeseca , jednostavno nije im islo , prestala ga je voljet , propatila je puno zbog njega i imala puno problema. Dok je bila u Bosni ( inace je iz Njemacke ) msm da nije niskim bila od muskaraca osim zadnju noc kad je us*ala i sefa i stanicu i otisla sa drugim da se zvace :3 , to me je puno povrjedilo ali bas puno , jer mi je i to isto prijatelj :3 i ja kad sam konacno skupio muda , i rekao joj , ona je rekla meni da me voli , i da je zaljubljena u mene i fakticki sad smo u vezi par dana , imamo sifre od fejsa i to sve , ali meni ide na zivce sto joj se dosta momaka javlja salje puse srcad , pita za vezu ovo ono , ja joj sve prijatelje blokiram , do sad sam blokirao dosta raje , jednostavno bojim se da bih je mogao izgubiti , ali je volim vise nego sebe , znaci Cura je ljepotica , upis boziji prelijepa je , volim je svim srcem , Ona inace ima problem sa srcem , al kad bi bilo kad joj nesto bilo , ja bih joj svoje srce odma dao istog trena bez ikakvo razmisljanja , znaci volim je nenormalno ,



najvise je volim na svijetu , jedva cekam da dodje , ali se bojim ukrast ce mmi je neko opet do tad :( Neznam sta bih uradio od sebe , rekla je da me voli i da ce uraditi sve za mene i za nas , i da me nece nikad povjredit , a veceras smo se nesto zakacili , ma neznam :( nekako mi je lakse kad sam vama ispricao , jbg vjerovatno ce te me osudivati neznam ni ja zbog cega ali eto jbg :3 Meni je lakse kad sam se nekome povjerio.

Nema komentara:

Objavi komentar