Nemam kome ispricati ovaj bol koji nosim na dusi…




Nemam kome ispricati ovaj bol koji nosim na dusi,pa moram ovako.Proveli smo zajedno za mene najbolje ljeto,koje cu ja pamtiti zauvijek.Prije mene je imao duzu vezu,koju nikad zvanicno nije




prekinuo,meni je rekao da od toga nema nista i da je to gotovo,ajde vjerovala sam mu na rijec . :(((( Kada se vratio nazad (posto on ne zivi u istoj drzavi kao i ja) sve je bilo ok,culi smo se svaki dan,skype,fb sve sve.Bio je jedini momak kojeg sam zeljela i kojeg zelim,zasto se ovo meni desava,zasto mi kaze da ne moze tek tako zab,tu svoju proslu vezu,zasto Boze dragi,sta je htio onda od mene??Ne znam kako cu dalje nastaviti bez njega,kaze da se nije pomirio sa bivsom ali da ponekad pisu,sta da radim,mene dusa boli sta cu sada ja,kako da nastavim tamo gdje sam stala dok


nisam upoznala njega,zasto sam ovoliko nesretna u ljubavi,nikad nisam mogla biti sa onim koga sam najvise zeljela da bude uz mene (a njega sam bas zeljela vise od svega,i sa kojim sam samo ja izgleda planirala ostariti i roditi mu dvoje male djecice,koja bi bila licila na njega,bila bi to najljepsa djecica. :(((((

Nema komentara:

Objavi komentar