Ja sam djevojka koja je jedna velika budala. Imam momka vec 3 godine. Na pocetku veze mi je presao preko puno stvari





Ja sam djevojka koja je jedna velika budala. Imam momka vec 3 godine. Na pocetku veze mi je presao preko puno stvari. Kaka smo bili na pocetku veze ja sam ga prevarila sa bivsim. Za to nikad nije saznao ali za neke druge sitnice jeste. Presao mi je preko tih sitnica puno puta i ja uvijek obecam



da necu ponovo ali neki mi djavo ne da mira i uvijek se vratim starim navikama. Sada ga ne bih prevarila ni za sta na svijetu ali ponekad mi tako nesto fali, neko dopisivanje sa nekim drugim, one lijepe rijeci da se osjecam kao zaljubljena klinka, da osjetim leptirice u stomaku. Kako smo dugo u vezi, on ima 26 godina, radi, ozbiljniji je, to se nekako izgubilo, valjda je prosao vise od mene. I kada se desi nesto i kada se posvadjamo meni tako bude krivo jer vise mi je dodijalo da pridobijam njegovo povjerenje i to uvijek sve ispocetka. Osjecam da nas vodim u neku propast sto se tice ove veze. On je stvarno divan prema meni, dobar je, pazljiv, razumije me, nije ni ljubomoran toliko,


posao mu je takav da je okruzen djevojkama, a znam da nikada ni jednu nije pogledao. I kada smo bili na korak do raskida znam da nije pomislio na to. Ne zelim da ga izgubim svojim ponasenjem ali nesto je jace u meni sto me tjera na neke gluposti.

Nema komentara:

Objavi komentar