Ima jedna djevojka, sad vec zena i majka. Nekad davno, kao tinejderi smo znali zabrijati, varala je ona svoje decke s




Ima jedna djevojka, sad vec zena i majka. Nekad davno, kao tinejderi smo znali zabrijati, varala je ona svoje decke s menom, i ja svoje cure sa njom. Bila je moja prva nevjera. I tako smo nastavili do kad se nije udala. Znam joj muza, o.k. covjek. Jednom prilikom me zvao muz da mu dodjem racunalo



popraviti, kao, nesto ne radi. I dodjem ja, poslozim sve to sto treba. Kad ulazi ona u sobu, sjeda k nama i zapricamo se. Primjetim ja da ispod veste nema grudnjaka. Nisam mogao da ne buljim, cesto sam te sise imao u rukama, znao sam kako su dobre, velike i bujne, a i ona je lijepa zena. I tako, odoh ja kuci, uvjeren da me nitko nije primjetio da buljim. Za par sati stigne poruka, kao -sto si buljio tako?- poruka od nje… Posto smo imali povijest iza nas, priznao sam joj. Al mi bio bed, pa sam pitao gdje je muz, da ne sazna. kaze ona -kupam se, ne brini-. -zvuci dobro- kazem ja, zaboravivsi da je vec


zena, da nije vec godinama moja ljubavnica. I sljedecih par poruka stignu slike tih predivnih bujnih sisa, iz kupaonice… Nista nismo imali nakon toga, samo kad se sretnemo, lijepo se nasmjehne…

Nema komentara:

Objavi komentar