Kao student generacije bilo mi je ponuđeno da prezentujem moje…




Kao student generacije bilo mi je ponuđeno da prezentujem moje istraživanje na konferenciji u dugoj zemlji. Da ne dužim, odsela sam u istom hotelu gde i moj mentor (već duže vreme postoje vibracije




među nama). Zadnje večeri je bio neki social night , ON me pita za ples i između ostalog broj sobe. Završilo se veče (oko 11), otišla u sobu, posle pola sata neko lupa na vratima. ON drži u rukama dve čaše i flašu vina, stoji, smeška se, i čeka da ga pozovem da uđe. Izgubila sam tlo pod nogama u

sekundi, njegov parfem mi je pomutio razum. Rasturili smo sobu, polomili sijalicu na lampi, popili vino i zaspali jedno pored drugog. Noć koju ću pamtiti celog života, a ne smem je prepričati nikome.

Nema komentara:

Objavi komentar