SILOVAO JE TAKO JAKO DA SE ONESVIJESTILA: Nakon toga ona stavila svoju fotografiju na Internet!

Amber Amour iz New Yorka otišla je u Cape Town u Južnoj Africi zbog promocije svoje kampanje Stop silovanju kad joj se dogodilo najgore iskustvo u životu.Amber-si1ovanje
Aktivistica i žrtva silovanja Amber Amour podijelila je intimne detalje svog stravičnog iskustva sa svojim pratiteljima na Instagramu. Ističe kako je “odmah znala da nikada ne bi mogla tajiti takav događaj i patiti u tišini”.







Sve se dogodilo u Cape Townu u kojeg je 27-godišnjakinja doputovala zbog promocije svoje kampanje Stop silovanju. Tamo ju je navodno napao muškarac imena Shakir nakon što je pristala tuširati se zajedno s njim, zbog lošeg smještaja. Nakon što je silovana, Amber je na Instagramu objavila selfie na kojem plače pod tušem i napisala detalje stravičnog iskustva, prenosi hrvatski Magazin.
“Pristala sam jer je voda u novom hostelu gdje sam bila jako hladna i nakon što sam bila bolesna zaista mi je trebao vrući tuš. Nakon što sam ušla u kupaonicu, natjerao me da kleknem. Rekla sam mu da stane, ali to ga je samo razdražilo i postao je još nasilniji….”, napisala je, između ostalog, navodeći da se u toku silovanja onesvijestila.
Objasnila je i svoje osjećaje nakon zlostavljanja.
“Osjećam sram, gađenje… Ovdje sam sama i svi DNK dokazi su uništeni zbog tuša. Da ga sad odem prijaviti južnoafrička policija bi me izbacila. Nikad mi nije bilo ovoliko mučno”.
Sljedećeg je dana otišla kod doktora i objavila fotku s pregleda. Mnogi od ljudi koji su dali komentar krivili su Amber za silovanje zato što je pristala otuširati se s nepoznatim muškarcem.


http://doznajemo.com/

Nema komentara:

Objavi komentar