Izgubila sam čoveka svog života na najgluplji mogući način. Našao je drugu da bi preboleo

2565730a14bf99809d1e7e7cc7baf7e2 (7)


Izgubila sam čoveka svog života na najgluplji mogući način. Našao je drugu da bi preboleo mene, dok sam ja glumela ludilo, jer nije mogao da zadovolji moje finansijske potrebe. Sada on sa tom




ženom ima dete. Pre neki dan sam ga srela na njegovom radnom mestu i pitala ga kako su mu klinka i supruga. Rekao je samo: “Imaju sve što si i ti mogla da imaš da si ostala – neizmernu ljubav.” Istina.. velika istina. Posle njega nijedan nije vredan moje pažnje. Ispala sam kreten što sam pustila da ode


ono što je bilo samo moje i nekoga ko bi uradilo sve da ja budem srećna. Kad bih mogla da vratim vreme dve godine unazad i da ispravim sve što je te večeri izgovoreno sa moje strane.

Nema komentara:

Objavi komentar