ISPOVIJESTI BOSANKI KOJE SU SE UDALE ZA MNOGO STARIJE MUŠKARCE: Htjela sam auto, stan…




U novije vrijeme sve se češće sklapaju brakovi iz interesa. Često se putem televizije, radija, novina i interneta mogu naći oglasi s ponudama za brak “za papire i materijalnu sigurnost”. Mnoge djevojke, razmišljajući o braku, vode se idejom da budući mladoženja mora biti finansijski dobro situiran, a ljubav je najmanje bitna.
Povezani sadržaj:
Moć, slava i novac su traženi kvaliteti i standardi koje mora posjedovati budući suprug, a kako bi se takvog domogle, neke djevojke nerijetko ugovaraju i brak na neviđeno.



O tome kako se život ovakvih djevojaka preokrene preko noći kada postanu majke i sagledaju svoj život, za Dnevni avaz pokušala je na svom primjeru pojasniti 24-godišnjakinja, koja se udala za 20 godina starijeg muškarca.
Zbog stida i straha da bi je neko iz njene okoline mogao prepoznati, zamolila je za zadržavanje diskrecije
– Uvijek sam sanjala o tome da se udam i da imam svoj stan, dobar auto, vikendicu, pomoćnicu, da ne moram raditi kućne poslove. To nisam mogla ostvariti uz nekog momka svojih godina pa su mi “meta” bili stariji muškarci. Dobila sam sve to kada sam se udala za starijeg čovjeka, biznismena, koji ima svoje tvornice. Ni svjesna nisam bila da ću ostati bez onog najvažnijeg – pažnje. Moj brak sada postoji samo na papiru. Svađam se sa mužem, jer previše putuje. Nikad ga nema pored mene. Sama odgajam naše dijete – kaže ona, želeći da svojom ispoviješću “otvori oči” mladim djevojkama koje trče za materijalnim stvarima.
Analitičari i psiholozi smatraju da su brakovi zasnovani na materijalnim stvarima i utrci za prestižom osuđeni na propast. Psihologinja Jasmina Dizdarević potvrđuje, nažalost, da je u posljednje vrijeme među mladima prisutna sve veća “ljubav” iz koristi.
Iskreni osjećaj
– Strah da djecu odgajaju bez osnovnih uvjeta za život dovodi mlade u poziciju da se upuštaju u brak i sa starijim osobama, koje imaju svoje radnje, firme i slično. Nažalost, tek kada bude kasno, mnoge shvate da su same sebi upropastile mladost. Trenutno su zadovoljile svoje potrebe i sretne su što im neka prijateljica zavidi. No, kada s takvim čovjekom ostanu same između četiri zida, onda shvate da je život u takvom braku promašaj. Taj je čovjek uspio samo da zadovolji njen džep i ništa više – pojašnjava Dizdarević.
Ona upozorava i na to da u takvom braku ni muškarac ni žena ne dožive čari sretnog braka.
– Neki se zavaraju pa kažu: “Ljubav će doći s vremenom, zajedničkim životom.” No, to u praksi nije slučaj. Ako na početku nema ljubavi, ona nikada neće pokucati na vrata dvoje ljudi. Danas možemo vidjeti starije bračne parove od 70 ili 80 godina kako gradom hodaju držeći se za ruke i često se pitamo kako je to moguće? Ono što ti parovi imaju, za razliku od mnogih mladih, jeste onaj iskreni i jaki osjećaj pripadnosti jedno drugom bez obzira na životne nedaće. Njima sam stisak ruku znači više nego da se provozaju gradom u BMW-u, “mercedesu” ili nekom drugom skupocjenom automobilu – kaže Dizdarević, savjetujući mladima da tragaju za bezuvjetnom ljubavi, umjesto za novcem, autima, kućama i slično.
Razveli se nakon mjesec
Tezu da su se mnoge djevojke unesrećile zbog udaje iz koristi, a ne iz ljubavi, potvrdila je spomenutom sarajevskom listu i 26-godišnja razvedena K. P. Ona je svog bivšeg muža izabrala zbog njegovog BMW-a.
– Došla sam iz manjeg grada i cilj mi je bio da uspijem u Sarajevu, da završim studij, nađem posao, upoznam nekoga… Jedne noći pored mene se na stanici zaustavio crni BMW sa zatamnjenim staklima. Momak mi se obratio, pristala sam da me poveze do studentskog doma. Nakon tri-četiri mjeseca udala sam se za njega, a nakon samo mjesec smo se razišli. Naš brak nije funkcionirao, jer je on u meni vidio “dobru trebu”, a ja u njemu životnu priliku. Teško mi je samoj sebi priznati koliko sam bila površna i nezrela – kaže K. P. (foto: ilustracija)

Nema komentara:

Objavi komentar