Moj muž me ne poštuje, i zapostavlja u svemu,




Moj muž me ne poštuje, i zapostavlja u svemu, željna sam ga vidjeti, željna razgovora i lijepe riječi, bude dobar samo onih dana kada želi seks, ostalo sve nervoza i nesloga.Ne pamtim kad smo gdje izašli, opustili se, došlo mi da ga ostavim, da pobjegnem glavom bez obzira...imamo djevojčicu od 15





mj.i nemam srca da je ostavim, i volim muža, ne mogu da podnesem njegovo podcjenjivanje u svemu, odustala sam nedavno od jednog posla zbog djeteta i zbog njega, jer se malecka razbolila...On svoj novac sam raspoređuje, meni da jednom u mjesecu 100 km, to treba da mi bude za odjeću, obuću,hranu, djetetu ako šta zatreba...on kaže daće sve naknadno, međutim, skoro nikad ne da, umjesto toga stalno napetost, nervoza...dok on troši na gluposti, voza se 10 puta dnevno dole-gore autom, ja pješačim...ja perem suđe, čistim, kuham, ustajem djetetu po cijelu noć, sama je vodim doktoru, on i kad ide stvori nervozu...Radi do 5h popodne, pa ode ocu, pa dođe kući malo odmori,



jede, onda se počnemo svađat jer za mene nema vremena, on onda opet ode nešto raditi...Ja stalno sama moram čuvati dijete,voli on nju i igra se, ali svoje obaveze završava, a ja ništa svoje ne stižem...Nemamo zajednički život, niti ja imam neki drugi život, osim s njim i djetetom...koliko god ovo zvučalo nelogično.Živim s njim, spavamo u istom krevetu, on ujutro ide svojim poslom, cijeli dan radi kako njemu odgovara...

Nema komentara:

Objavi komentar