(UPOZORENJE) HOROR NA POROĐAJU: Majci eksplodiralo čelo ispod kog je pronađeno 3 tumora! VISE SLIKA U POSTU



Majka petoro dece, Sem Dejvis, iz Zapadnog Lankašira, nije imala ideju šta se krije iza kvrge na njenom čelu sa kojim je živela celog svog života.
Bila je u šoku kada su joj doktori rekli šta je bilo iza njenog urođenog mladeža koji je eksplodirao na porođaju.

Uprkos tom što su je maltretirali u školi zbog njenog urođenog obeležja, zbog čega su je zvali "jednogrog", mislila je da je to sve što može da joj se dogodi.
Međutim, mladež, ili tkivo je puklo na porođaju, kada je Sem otkrila da ispod ima 3 tumora!
Sem i njen muž Pol imali su 4 ćerke, pre nego što su saznali da je trudna sa dečakom.
Tokom prve trudnoće, Sem je rekla da je mladež malo naticao, ali ništa specijalno. Međutim, tokom poslednje trudnoće, on je skroz podivljao.
"Kako mi je rastao stomak, tako je rasla i čvoruga. Bila sam kao čudovište. Doktori su mi rekli da su muški hormoni koje sam imala u sebi u tom trenutku uticali da moj rog pukne", rekla je Sem.

U toku porođaja, njen "rog" je eksplodirao, a krv je šikljala iz njenog čela!
Godinu dana nakon porođaja, išla je na pregled glave, i na čelu gde je bila kvrga, pronađeno je 3 tumora.
Doktori su izveli operaciju koja joj je spasla život.
 izvor:kurir.rs

Nema komentara:

Objavi komentar