Jednom sam bila ljubavnica, a čim sam se upustila u vezu s oženjenim muškarcem, moj

12665766_137574323294106_1183769894_nasdaaa


 zbog toga smo se nalazili svaka dva mjeseca u jednom malome mjestu. U početku je bilo sve jako zabavno, ti izleti

su bili fantastični, kao i sam seks. No kada postaneš svjestan stvarnosti, počneš se osjećati grozno i usamljeno. Ljubavnice obično nisu prioritet i to je užasno. Prije sam bila jaka i samostalna osoba, no sada sam se pretvorila u suštu suprotnost. Realnost mi je ponekad tako strašna da više ne mogu osjećati ni bol. Volim ga, no ne želim mu biti ljubavnica do kraja života. Žao mi je njegove supruge i


znam da to nije u redu prema njoj. Stoga sam skupila hrabrosti te sam mu rekla da ga ostavljam i da je gotovo. Naravno, život ljubavnice je zabavan, no usamljenost nije zabavna. Znam da ću jednog dana upoznati muškarca koji će biti samo moj.

Nema komentara:

Objavi komentar