Udata sam i nisam sretna u braku…a moja prica je malo zapetljana…mozda ce me mnogi osudjivati a rijetki razumiti…



 ali sam nedavno prevarila supruga i spavala sa deckom koji je nekad prije bio moja

velika ljubav sto je i danas ali sto je najgore taj isti muskarac mi je danas moje sve i samo me strah od gubitka dijeteta dijeli od toga da odem njemu….on je suprugov rodjak..volim ga kao nikoga do sada a neznam kako da se razvedem a da ne izgubim malu zbog toga….danima razmisljam sta i kako jos mi i suprug govori da mi neda malu i da njegova majka ima pravo da mi oduzme dijete jer kako kazu oboje i muz i svekrva ima njegova mama kucu i penziju a ja nemam nigdje nista…umirem iz dana u





dan jer sam razapeta da biram izmedju ljubavi i dijeteta ne od strane voljenoga vec od supruga ucjenjuje me svakodnevno kako ce mi oduzeti dijete ako budem htjela da odem a nedozvoljava mi da radim tako da sam u bas teskoj situaciji…..

Nema komentara:

Objavi komentar